سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

اقامت بیش از هزار گردشگر در سطح استان اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ۲۷ اسفند ماه سال قبل تا پایان اولین روز سال جدید بیش از ۲۷ هزار و ۳۰۰ گردشگر در مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز خدماتی و رفاهی در شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از اسفند ماه سال قبل تا پایان اولین روز سال جدید بیش از هزار و گردشگر در مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

وی افزود: در این بازه زمانی حدود هزار مورد بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از هزار بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است.

فلاحی ادامه داد: در نقطه از جاده‌های استان اردبیل و در کیلومتری شهر‌های گردشگر پذیر در استان با کمک بخش خصوصی ایستگاه‌های پذیرایی از گردشگران دایر شده که این اقدام در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز انجام شده است.

وی بیان کرد: در اولین روز سال جدید بازدید‌های میدانی از واحد‌های اقامتی و مراکز خدماتی و گردشگری در سطح شهرستان‌های مشکین شهر و سرعین انجام گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امروز نیز برای بار دوم بازدید مفصلی از شهر سرعین انجام گرفت و از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران قرار گرفتیم.

انتهای پیام/ح

اقامت گردشگران نوروزی در سطح استان اردبیل

 

برچسب ها: حوادث ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.