سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین میزبان جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی

دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی نوروز ۹۸ از فردا در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی از سوم تا نهم فروردین در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه و دولتخانه صفوی برگزار می‌شود.

درافشانی افزود: احیای سنت‌های آئینی و کهن ایرانی و در حال فراموشی و انتقال آن به نسل جوان، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در بین شهروندان و گردشگران نوروزی، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و تاریخی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی معرفی بنا‌های تاریخی، گردشگری و مذهبی قزوین برای تحقق شعار قزوین شاداب؛ نزدیک‌ترین مقصد، معرفی شیرینی و غذا‌های ستنی قزوین و آشنایی با اقوام ملی و استانی و همچنین معرفی شایسته شهر قزوین به منظور ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری اقتصادی، گردشگری و فرهنگی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

این مسئول افزود: شهرداری همه ساله برنامه‌های متنوعی برای ایام نوروز و استقبال از مسافران نوروزی تدارک می‌بیند و امسال نیز برنامه‌های خود را در دو بخش پیش از سال جدید و همزمان با ایام عید به اجرا می‌گذارد.

انتهای پیام/ک

دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی  از فردا در قزوین برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.