سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون رییس جمهور

افتتاحیه جشنواره کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور مهمان ویژه مراسم افتتاحیه جشنواره "کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران " خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در روز افتتاحیه جشنواره "کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران"حضور خواهد داشت و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه  اظهار کرد: پس از طرح برگزاری جشنواره ملی " کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران" این ایده مورد استقبال و رضایت رییس سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت و با تایید این موضوع در صفحه مجازی خود در اینستاگرام، به دعوت دبیرخانه جشنواره پاسخ مثبت داد و در مراسم افتتاحیه حضور می‌یابد.

وی افزود: این جشنواره که حاصل ماه‌ها اقدامات کارشناسی و نشست‌های تخصصی است، رویدادی تعاملی و مشترک از سوی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه است که مورد استقبال ویژه همشهریان قرار گرفته است.

عبدالمالکی بیان کرد: کرمانشاه در این جشنواره از تاریخ سوم تا دهم فروردین میزبان ۱۰ گروه ملی و پنج گروه بومی است که آیین‌های نوروزی مناطق خود را روزانه در ۱۵ نقطه شهر به نمایش می‌گذارند.

وی یادآور شد: در مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی که روز شنبه سوم فروردین در محوطه‌ی تاریخی فرهنگی تاق بستان برگزار خواهد شد، نظام اسلامی مجری برنامه صبح بخیر ایران حضور دارد و دکتر بهرام کلهرنیا و داریوش ارجمند نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: در روز مراسم افتتاحیه، ورودی تاق بستان رایگان است.

انتهای  پیام/ز


برگزاری جشنواره ملی کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.