سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در همدان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اظهار داشت: همدان یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است و سالانه پذیرای حجم زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است.

وی افزود: مکان‌های تاریخی و گردشگری استان همدان برای بازدید و استفاده مسافران نوروزی مهیا است و کیفیت خدمات در سطح رضایت آنان قرار دارد و و خاطره سفر به این استان برای گردشگران ماندگار می‌شود.

علی مالمیر با تاکید بر رویکرد مسئولان اجرایی استان همدان در افزایش زمان اقامت مسافران نوروزی در استان بیان کرد: تمامی مراکز اقامتی با امکانات و کیفیت لازم در خدمت مسافران هستند.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های مرتبط ابراز امیدواری کرد که امسال در همدان همانند گذشته امنیت و ایمنی مهمانان و گردشگران فراهم باشد.

دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی همدان همچنین از استقرار چادر‌های نماز، عوامل اورژانس و جمعیت هلال احمر در ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر‌های استان خبر داد.

مالمیر یادآور شد: برای استراحت موقت رانندگان کمپ‌هایی در نزدیکی شهر‌ها و همچنین کیوسک‌های اطلاع رسانی و راهنمای گردشگری در ورودی شهر‌ها راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ د

همدان ۱۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.