سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام ظرفیت های استان یزدجهت اسکان مسافران نوروزی استفاده شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با توجه به تکمیل کلیه مراکز اقامتی استان و شهرستان‌های اطراف کمیته اضطراری خدمات سفر با حضور مسئولان استان تشکیل شد.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد ، با اشاره به تکمیل مراکز اقامتی و مدارس استان و شهرستان‌های اطراف گفت: کمیته اضطراری خدمات سفر استان با حضور جمعی از مسئولان استان تشکیل در مورد اسکان مسافران تصمیم گیری شد.

فاطمی افزود: در اولین روز از فروردین ماه سال ۹۸ در استان یزد شاهد افزایش ۱۶۰ درصدی مسافران بودیم که باعث تکمیل کلیه ی ظرفیت های اقامتی در سطح استان و شهرستان های اطراف شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر استان ادامه داد: با توجه به تصمیم کمیته اضطراری خدمات سفر استان تمامی حسینیه ها، ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها ی موجود در سطح  استان برای کمک به اسکان میهمانان آماده سازی می شود.

فاطمی تصریح کرد: این روند برای فردا تشدید خواهد شد و به احتمال زیاد فردا هم در شرایط بحرانی اسکان باشیم که از تمامی شهروندان خواستاریم که در صورت خالی داشتن خانه و مجموعه‌های اقامتی به ستاد اسکان استان اطلاع دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بیان کرد: داروخانه‌ها و مراکز سوخت و همچنین سایر دستگاه‌های خدمت رسان در این شرایط بحرانی در آماده باش کامل خواهند بود.


انتهای پیام/ ا

کمیته اضطراری خدمات سفر استان یزد تشکیل شد

برچسب ها: گردشگری ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.