سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک محسن رضایی به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تبریک عید نوروز به تمامی هموطنان، سالی سرشار از سربلندی و فتح قله‌های تعالی و پیروزی را برای ایرانیان آرزومند شد.

به گزارش احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

به نوروز بگوییم که هر روز بیاید... .

فرارسیدن سال نو، فرصتی است تا با مرور تجارب تلخ و شیرین سال گذشته، توکل بر خدا، همت و دوراندیشی، به سوی اهداف اجتماعی و فردی در مسیر پیشرفت و اعتلا گام برداریم.

در سالی که گذشت، ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب تاریخ‌ساز خود را جشن گرفت و منشور گام دوم توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شد.

نظام سلطه، دیگر بار نقاب از چهره مزدور خود برداشت و با خروج از برجام و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، دشمنی دیرین خود با ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد. جیره‌خواران تروریست دست خود را به خون سربازان، پاسدران و غیرنظامیان در خوزستان و سیستان و بلوچستان آغشتند.

در عرصه اقتصاد ، مدیریت امور با کاستی‌ها و نارسایی‌هایی کم سابقه روبه رو شد که تبعات آن در سفره اقشار آسیب پذیر و متوسط به چشم آمد. فرصت‌طلبی اخلالگران اقتصادی و زیاده‌خواهی ویژه‌خواران نیز در این وضعیت، از قدرت خرید مردم کاست و سرمایه‌های ملی را به بازارهای کاذب سوق داد. در سالی که گذشت، وابستگان فکری به غرب، با افشاندن بذر یأس و تردید، کوشیدند زمینه‌های تزلزل و خودناباوری را فراهم کنند که با آگاهی انقلابی ملت و درس‌آموزی از تجربه های چهل ساله به ناکامی دشمنان انجامید.

در سالی که پیش روست، باید بیش از پیش در اندیشه ایران اسلامی و ملت بزرگ آن بود و با خردورزی و دوراندیشی انقلابی، برای بهبود و پیشرفت جامعه نقش آفرین‌تر شد. امید دارم که سال ٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد.

پس در این لحظات نوشوندگی که انسان در نزدیکی خداوند است، دست نیاز به سوی آن بی‌نیاز بر می‌آورم و برای سربلندی آیین و سرزمینمان دعا می‌کنم تا از سال و حال کهنه در گذریم، جامه جان نو کنیم و با افتخار و اقتدار به سوی قله‌های تعالی و پیروزی قدم برداریم. سال نو بر یکایک ملت بزرگ ایران، مبارک باد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.