سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد:

سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد پور داوودمدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۲۱۴ شهید فرهنگی استان همدان که با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسوولین استان برگزار شد، با تبریک هفته معلم و ابراز خرسندی از حضور وزیر آموزش و پرورش در همدان بیان کرد: سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی  ادامه داد : دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان عظیم‌ترین نهاد فرهنگی، آموزشی و تربیتی کشور رسالت بالندگی نسل آینده را به دوش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: معلمان فهیم و فکور با ظرفیت بالای فرهنگی، فکری و ارزشی خود به عنوان مولدان اندیشه و دانایی با ترویج و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر دینی مبنی بر سند تحول بنیادین تربیت ۶ ساحتی را دنبال می‌کند.

پور داوود با بیان این که مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سند تحول بنیادین می‌گذرد، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود وزیر توانمند آموزش و پرورش این سند با تصویب همه زیر نظام‌ها به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

وی  گفت: بزرگداشت شهیدان فرهنگی تعلیم صبر و صلابت، تکریم شرافت و تعلیم شور و حماسه است.

پورداود با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که فرمودند: "معلمان پایه ریزان تمدن نوین و جهادگران در میدان کارزار با جهل و بی سوادی هستند که برای جامعه و نسل جوان آن هویت سازی فرهنگی می‌کنند"، خاطر نشان کرد: فرهنگیان هم به مصاف دیو جهل و هم به مصاف دیو استعمار شتافتند.

انتهای پیام/د.ا

سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.