سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان عنوان کرد:

بازدید ۳۲ هزار نفر از مناطق گردشگری همدان طی ۲ روز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از افزایش شمار مسافران خبر داد و گفت: طی دو روز انتهایی سال گذشته ۳۲ هزار نفر از مناطق گردشگری همدان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در نخستین روز از ایام سال نو در جمع خبرنگاران و توضیح میزان آمادگی استان همدان برای پذیرش مسافران نوروزی، عنوان کرد: با هماهنگی و هم افزایی همه ارگان‌های دولتی و خصوصی و عمومی در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر هماهنگی‌های لازم برای میزبانی مطلوب و خوب از مسافران مهیا شده است.

علی مالمیر با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها به نحوی است که مهمان نوازی خوبی داشته باشیم، عنوان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان، ظرفیت‌های اقامتی و اماکن گردشگری آمادگی لازم را برای میزبانی دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با تاکید بر اینکه ۵۲۰ برنامه مکان در قالب نوروزگاه‌ها در جاذبه‌های گردشگری استان همدان برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها در روز‌های تعطیل ایام نوروز برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها به نحوی است که آئین‌های کهن و میراث ناملموس مرتبط با نوروز را معرفی می‌کند، گفت: ایجاد فضایی شاد و مفرح برای گردشگران نیز در برگزاری این برنامه‌ها مدنظر است.

مالمیر با آرزوی روز‌های خاطره انگیز برای مسافران نوروزی همدان عنوان کرد: امیدواریم با برنامه‌های انجام شده شاهد تکرار حضور مسافران نوروزی همدان در سال‌های بعد در همدان باشیم.

وی همچنین در خصوص شمار مسافران ورودی به استان همدان طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه سال گذشته از بازدید ۳۲ هزار گردشگر طی این دو روز از مناطق گردشگری همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه با فعالیت‌های انجام پذیرفته طی سال ۹۷ در همدان با افزایش شمار گردشگر در استان همدان مواجه هستیم.

وی ظرفیت تخت‌های اقامتی در استان همدان را ۳۷۰۰ تخت و ظرفیت اقامت را ۱۵ هزار نفر عنوان و بر معرفی قابلیت‌های جغرافیایی و گردشگری استان به مهمانان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی مطابق برنامه‌های ارائه شده عمل و موارد لازم را به دبیر ستاد گزارش خواهند کرد.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی، اورژانس، اداره صنعت معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های مرتبط اظهار امیدواری کرد: امسال نیز در استان همدان امنیت و ایمنی مهمانان و گردشگران فراهم باشد.

مالمیر از استقرار چادر‌های نماز، عوامل اورژانس و امدادگران جمعیت هلال احمر در ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر‌های استان خبر داد و گفت: تمام امکانات برای میزبانی از مسافران فراهم است.

انتهای پیام/د.ا

 ۳۲ هزار نفر از مناطق گردشگری همدان طی ۲ روز بازدید کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.