سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارکات ویژه استقبال از گردشگران نوروزی در اردبیل انجام شد

استاندار اردبیل گفت: امسال بسیج همگانی برای پاکسازی جاده‌ها و مسیرهای گردشگری انجام گرفته است که در این خصوص دستگاه‌های دولتی و انجمن‌ها مردم نهاد کمک بسزایی در این امر داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: باید زیرساخت‌ها را برای معرفی زمستان پرجاذبه اردبیل به مردم آماده کنیم تا اردبیل به مقصد اول گردشگری کشور در فصل زمستان تبدیل شود.

وی گفت: اقدامات بسیاری خوبی از احداث پیست اسکی تا تعریف رویدادهای گردشگری در فصل زمستان در سطح استان در حال انجام است که می تواند باعث جذب گردشگران بسیار زیادی در سال‌های آینده باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه نظافت و پاکیزگی شهری از جمله شاخصه‌های مهم جذب گردشگران به یک منطقه است، تاکید کرد: امسال بسیج همگانی برای پاکسازی جاده‌ها و مسیرهای گردشگری انجام گرفته است که در این خصوص دستگاه‌های دولتی و انجمن‌ها مردم نهاد کمک بسزایی در این امر داشتند.

بهنام‌جو ادامه داد: لازم است نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی در خصوص کمیت و کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران در سطح استان انجام شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای ارایه خدمات مناسب‌تر در سال‌های آینده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این راستا آموزش پزشکان در کشور تریکه برای ارایه خدمات تخصصی به مسافران و گردشگران در آب‌ها گرم سرعین در حال انجام است که می تواند نتیجه مثبتی برای گردشگری سلامت در سطح استان داشته باشد.

استاندار اردبیل افزود: تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال بر رونق تولید تاکید بجایی بر رونق اقتصادی با تکیه بر قابلیت‌های ما در داخل کشور است که توسعه گردشگری می‌تواند یکی از راه‌کارهای اصلی در این حوزه باشد.

انتهای پیام/س

گردشگری زمستان اردبیل باظرفیت حداکثری معرفی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.