سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روش مرگبار مرد جوان برای سنجش علاقه همسرش به خود! +فیلم

روش مرگبار مرد جوان چینی برای سنجش میزان علاقه همسرش به خود، او را در معرض حادثه‌ای وحشتناک قرار داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روش مرگبار مرد جوان چینی برای سنجش میزان علاقه زنش به خود، او را در معرض حادثه‌ای وحشتناک قرار داد. این مرد که به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت تصمیم گرفت با قرار گرفتن در وسط خیابان شلوغ، علاقه زنش به خود را مورد سنجش قرار دهد.

در ویدئویی که توسط دوربین‌های ترافیک تهیه و منتشر شده است تلاش زن این مرد برای انتقال او به کنار خیابان را به تصویر می‌کشد. این تلاش ۴۰ دقیقه‌ای زن جوان سرانجام با حادثه‌ای وحشتناک خاتمه یافت. در حالی که مرد جوان در وسط خیابان قرار گرفته بود و خودرو‌های زیادی تلاش می‌کنند تا با او تصادف نکنند زن او که لباس خواب پوشیده بر تن دارد سعی می‌کند او را از وسط خیابان منتقل کند. سرانجام در ادامه یک خودروی ون شدیداً با این مرد برخورد کرد و او را به گوشه‌ای پرتاب می‌کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین این مرد ۳۰ ساله پس از تصادف با خودروی ون دچار جراحت شدید شد. بنا بر این گزارش طبق گفته پلیس این مرد جوان دچار جراحت شدید از ناحیه سر و شکستگی قفسه سینه شد. این حادثه در ساعت ۳ نیمه شب روز دوشنبه در منطقه «جینهوا» واقع در استان ژنجیانگ چین رخ داد.

این مرد که هویتش "پن" اعلام شده است پس از این حادثه به پلیس گفت که قصد داشت با انجام این کار علاقه زنش به خود را مورد آزمایش قرار دهد. او گفت پس از درگیری لفظی با زنش در حالی که کاملاً مست بود خانه را ترک کرد. پن در این باره گفت: «نیمه شب بود و من می‌خواستم ببینم اگر همسرم مرا دوست دارد آیا مرا به خانه باز خواهد گرداند.»

در ادامه این زن با اورژانس پزشکی تماس گرفت و آن‌ها پس از حضور در صحنه حادثه این مرد را به بیمارستان منتقل کردند. گفته می‌شود راننده ون در این حادثه دچار جراحت شده است.

انتهای پیام/

عجیب ترین روش تست علاقه زن به شوهرش!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۲۲:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
اسلام برا چی پس منع کرده مصرف مشروبات الکلی آینه نتایج اون برا عبرت
باقری
۱۹:۱۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
اگر واقعا به خاطر تست علاقه همسرش باشه عجب دیوانه ایی
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
خوب بود دوتایی باهم عاااشقااانه میرفتن زیر تریلی
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
خدا یک عقلی بده
م
۱۵:۴۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
چه وحشتناک