سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان راهیان نور انتظامی کرمانشاه به یادمان‌های جنوب کشور اعزام شد

در اولین روز سال ۱۳۹۸، کاروان راهیان نور ستاد انتظامی استان متشکل از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، کارکنان شاغل و بازنشسته و پلیس افتخاری راهی یادمان‌های جنوب کشور شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه  گفت:راه اندازی کاروان راهیان نور از جمله اقداماتی است که برای تحقق این مهم حائز اهمیت بود.

سردار امان اللهی در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور انتظامی استان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آن‌ها را از وظایف مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: راه اندازی کاروان راهیان نور از جمله اقداماتی است که برای تحقق این مهم حائز اهمیت بود.

وی بیان کرد: بدون شک حضور در کاروان‌های راهیان نور بر معنویت انسان افزوده و شرایط روحی انسان را متحول می‌کند.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی عزت و اقتدار خود را مرهون رشادت‌های شهداست و باید یاد و خاطره این عزیزان همواره گرامی داشته شود.

پیش از اعزام کاروان راهیان نور بسته‌های فرهنگی به خانواده‌های اعزامی به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور اهدا شداین کاروان صبح امروز (پنجشنبه - اول فروردین) پس از بدرقه از سوی سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

انتهای  پیام/ز

 

اعزام کاروان راهیان نور  به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.