سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه متبرکه رشت/راه اندازی ایستگاه همه واقف باشیم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت از اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه متبرکه این شهر در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، طرح آرامش بهاری امسال در ۳۰ بقعه متبرکه شهرستان رشت در حال اجرا است.

وی، با اشاره به اینکه ۱۲ مبلغ اعزامی از قم در برگزاری این طرح با اوقاف رشت همکاری می‌کنند، افزود: ایام نوروز با توجه به حضور چشمگیر مردم متدین و مومن در بقاع متبرکه، فرصت تبلیغی مناسب است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: مبلغان اعزامی و بومی در خیمه‌های معرفت و ایستگاه همه واقف باشیم ترویج کننده سبک زندگی اسلامی و تبلیغ کننده فرهنگ متعالی وقف به عنوان یکی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی هستند.

حجت الاسلام کریمی، از راه اندازی ایستگاه همه واقف باشیم در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروز ۵ ایستگاه همه واقف باشیم در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری با هدف گسترش فرهنگ وقف و کمک به نیازمندان راه اندازی شده است.

وی، از وقف یک دستگاه آپارتمان با نیت برگزاری مراسم ۱۴ معصوم، دهه اول محرم و آخر صفر و کمک به مراسم مذهبی هیئت‌های مذهبی در بلوار دیلمان شهرک گلسار رشت خبر داد و گفت: دکتر شهریار علی اکبر نیا، واقف اهل رشت این آپارتمان خود را با ارزش ۱۰ میلیارد ریال وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت تصریح کرد: شهرستان رشت ۴۰۰ موقوفه و ۴ هزار و ۵۰۰ رقبه دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح آرامش بهاری  نوروز امسال در ۳۰ بقعه متبرکه رشت اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.