سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت سین معنویت" همزمان با تحویل سال نو در آستان مقدس شاهزاده حیدر(ع)

مدیر مرکز فرهنگی هنری آستان مقدس شاهزاده حیدر(ع) هرندگفت: مراسم هفت سین معنویت و "آرامش بهاری" همزمان با تحویل سال نو و جشن میلاد امام علی (ع) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدهادی ناظمی هرندی، مدیر مرکز فرهنگی _هنری آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) گفت:افتتاح مراسم هفت سین معنویت، همزمان با مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و تحویل سال نو در آستان مقدس شاهزاده حیدر علی (ع) که از نوادگان حضرت ابوالفضل العباس (ع) و میزبان زائرین فراوانی از سراسر کشور میباشد برگزار شد

محمدهادی ناظمی هرندی افزود:با تکیه و عنایت بر سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند:ما باید کاری کنیم که مردم در سایه‌ی امامزادگان به آرامش برسند"برآن شدیم تا" هفت سین معنویت" ۹۸ را در قالب " طرح آرامش بهاری " در آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) هرند با حضور زائرین و مسافرین برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: طرح" آرامش بهاری"به مدت سیزده روز از اول فرودین ماه ۹۸ و همزمان با تحویل سال نو آغاز شد و اختتامیه این مراسم در روز ۱۳ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

ناظمی هرندی با اشاره به فعالیت خادمان افتخاری در این آستان مقدس اظهارکرد:خادمان افتخاری این آستان در این روز‌ها و در طول ایام نوروز در حال خدمات رسانی به زائرین و مسافران هستند. شاهزاده حیدر از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) که طبق شجره نامه‌ی حضرت عباس (ع)، با دوازده واسطه به امام علی (ع) می‌رسند و قدمت بنای امامزاده مربوط به دوران قاجار است.

مدیرمرکز فرهنگی _هنری آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) هرند با اشاره به برنامه‌های طرح آرامش بهاری بیان نمود:هدف از این طرح، تجمع مردم در امامزاده و توسل آنان به سلاسه‌ی پیامبر اسلام (ص) برای آغاز یک سال خوب است و در مراسم افتتاحیه با برگزاری برنامه‌هایی از قبیل، تلاوت آیاتی از قرآن، خواندن حدیث شریف کساء و زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام رجایی هرندی، مولودی سرایی، پخش سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، میزبان زائرین، مسافرین و شهروندان شهر هرند بودیم.

وی در پایان افزود:با عنایت به اینکه این امامزاده در کنار مسیر نایین - شهرضا - شیراز قرار دارد و اطراف آن را مزرعه و فضای سبز فرا گرفته است، هر سال در روز‌های نوروز، مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند، ساعاتی را در این امامزاده برای زیارت، استراحت و تفریح توقف می‌کنند و میزبان تعدادی چشمگیری از مسافرین و زائرین نوروزیست

مراسم افتتاحیه "آرامش بهاری" در جوار آستان مقدس شاهزاده حیدر (ع) شهر هرند همزمان با تحویل سال نو آغاز و پس از تعطیلات نوروزی، سیزدهم فروردین ماه به پایان خواهد رسید.

 
انتهای پیام/م
 

برگزاری "هفت سین معنویت" همزمان با تحویل سال نو در آستان مقدس شاهزاده حیدر(ع) 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.