سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت مجوز نیروی انتظامی برای جابجایی اسباب در نوروز

فرماندار ایلام گفت: براساس دستور و تاکید نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در ایام نوروز از جابجایی اثاثیه منزل جلوگیری می شود و افرادی که چنین قصدی دارند باید از طریق نیروی انتظامی مجوز جابجایی اسباب خود را دزیافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، معروف بسطامی گفت: شهروندان توجه داشته باشند در این ایام افراد سودجو از خالی بودن منازل استفاده کرده و دست به سرقت می زنند، بنابراین مردم باید در حد توان از اموال خود مراقبت تا از اقدام فرصت طلبانه افراد سود جو جلوگیری شود.

وی افزود: هماهنگی لازم برای خدمات رسانی و تامین امکانات و رفاهیات برای مسافرانی که قصد عزیمت به ایلام را دارند توسط ستاد خدمات سفر شهرستان صورت گرفته است.

بسطامی اضافه کرد: چهار مکان برای اسکان مسافران تجهیز شده که با فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب بنر توسط شهرداری و آموزش و پرورش در شهر ایلام فراهم شده است.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی دست فروشان سطح شهر تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری در سطح شهر مکانی را برای استقرار دست فروشان در نظر گرفته که موجب تسهیل در خرید مردم در ایام پایانی سال نیز خواهد شد.

بسطامی افزود: بر اساس قانون سد معبر خلاف قانون است و بر اساس قوانین، شهرداری و دستگاه های امنیتی و انتظامی می توانند با افراد خاطی برخورد کنند اما از طرفی با توجه به اوضاع اقتصادی مردم باید حقوق دست فروشان نیز رعایت شود و با ساماندهی مکانی برای تجمع آنان به فروش اقلام خود بپردازند.

فرماندار ایلام در بخش دیگری ازسخنانش با تاکید بر لزوم تنظیم بازار در آستانه نوروز گفت: مسئولان ستاد تنظیم بازار شهرستان باید به گونه ای کنترل بازار را در دست گیرند که مردم با احساس آرامش و اعتماد در روزهای پایانی سال مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی افزود: در این ایام بازار باید به طور مستمر پایش شود و برای تامین و توزیع به‌ موقع اقلام برنامه‌ ریزی صورت گیرد و بر عرضه کالا نظارت شود.

انتهای پیام/اس

جابجایی اسباب در نوروز بدون مجوز نیروی انتظامی ممنوع است

برچسب ها: نوروز ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.