سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم میلاد امیرالمومنین (ع) در نجف اشرف در سایه شرایط امنیتی بسیار مناسب

مقامات شهر نجف اشرف برای محافظت از امنیت زائران داخلی و خارجی که به زیارت مرقد مطهر امام علی علیه‌السلام مشرف شده‌اند، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در سایه شرایط بسیار مناسب امنیتی، جمعیت زیادی از زائران امیرالمومنین علیه السلام در نجف اشرف که به مناسبت میلاد پربرکت ایشان در این شهر مقدس به سر می‌برند، مراسم زیارت این امام همام را برگزار کردند.

زائران مرقد مطهر حضرت علی علیه السلام با تاکید بر تمسک خود بر ولایت سید الاوصیاء با شادمانی و آرامش مراسم ولادت امام المتقین را گرامی داشتند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی گفت: جمعیت زیادی از زائران امام علی بن ابی طالب علیه السلام مراسم زیارت مرقد مطهر علوی در نجف اشرف را در سالروز ولادت ایشان به خوبی برگزار کردند؛ به طوری که صحن مطهر حیدری مملو از جمعیت زائران بود؛ زائرانی که در مراسم زیارت خود -که در شرایطی امن و آرام برگزار شد- بر ولایت امیرالمومنین تاکید کردند.

خبرنگار در ادامه افزود: آستان مقدس علوی شاهد جمعیت گسترده زائران داخلی و خارجی بود. زائرانی که به صحن حیدری آمده بودند تا مراسم ولادت این امام همام را جشن بگیرند. این مراسم با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی همراه بود و نیرو‌های امنیتی و اداره‌ها و موسسات مختلف در شهر نجف اشرف، برای برقراری آن تلاش‌های زیادی انجام دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.