سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد سال آینده راه اندازی می شود

رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه از فعالیت حدود ۴۰۰ ورزشکار زیرنظر این هیات خبر داد و گفت: نیمی از ورزشکاران را آقایان و نیم دیگری را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شهنام اردلان   رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت حرفه ای ۴۰۰ ورزشکار در این رشته گفت: از مجموع ورزشکاران هیات بیش از ۲۰۰ نفر آن‌ها به صورت مستمر در رقابت‌های مختلف شرکت کرده انددر حوزه مربی و داور نیز در کشور وضعیت خوبی داریم به گونه‌ای که در حال حاضر بیش از ۶۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

او خاطرنشان کرد: مجموعه هیات پبنگ پنگ استان کرمانشاه در سال ۹۷ اقدامات خوبی انجام گرفت به گونه‌ای که در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون رتبه سوم را در بخش استعدادیابی دختران و رده چهارم پسران را بدست آوردیم.

رئیس هیات پینگ پنگ کرمانشاه یاداوری کرد: همچنین از لحاظ کسب مدال رتبه پنجم، در برگزاری کلاس‌های آموزشی رتبه نهم، در ورزشکاران سازمان یافته رتبه ۱۱ و در بخش حضور در مسابقات رتبه هشتم را به خود اختصاص داده ایم.

وی بیان  کرد: هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در مجموع بخش‌های مورد ارزیابی فدراسیون رتبه ششم هیات‌های سراسر کشور را در این رشته طی سال جاری کسب کرد.

اردلان در ادامه از فعالیت همه هیات‌های شهرستانی پینگ پنگ خبر داد و گفت: کار تجهیز سالن‌های ورزشی این رشته نیز به صورت کامل تا پایان تابستان سال آینده انجام خواهد شد راه اندازی و تجهیز خانه تنیس روی میز در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد و برگزاری ۲ دوره داوری و مربیگری در اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سرپل ذهاب  در سال  آینده انجام خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


فعالیت همه هیات‌های شهرستانی پینگ پنگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.