سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری هزار و ۳۰۰ گشت پلیس در تعطیلات نوروز ۹۸

فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری هزار و ۳۰۰ گشت پلیس در تعطیلات نوروز ۹۸ خبرداد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در تعطیلات نوروز در حوزه‌های مختلف و گشت‌های انتظامی، ترافیکی، گفت: بیش از ۱۳۰۰ گشت به صورت گشت خودرویی، موتوری و پیاده در تعطیلات نوروز ماموریت برقراری نظم و امنیت در جاده‌ها و شهر‌های استان را برعهده دارند.

وی با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به استان از رانندگان و سایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

سردار میرفیضی از طرح هوشمند سازی پلیس در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و نظارت بر عملکرد کارکنان در تعطیلات نوروز خبر داد وافزود: استفاده زا دوربیت البسه، دوربین‌های پایش تصویری، دوربین‌های پلاک خوان، و استفاده از جی پی اس برای هدایت خودرو‌های سازمانی از جمله این اقدامات است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نقش صدا وسیما و رسانه‌ها در راستای آموزش و اطلاع رسانی برای پیشگیری از حوادث رانندگی، گفت: تهیه وتولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، استفاده ازظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا در حوزه‌های مختلف نقش موثری در پیشگیری از حوادث جاده‌ای دارد.

انتهای پیام/آ

آماده باش ماموران انتظامی مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.