سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جشنواره رادیو نگاران

مدیر روابط عمومی صدا از برپایی سومین جشنواره رادیو نگاران در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، سینا مضیفیان مدیر روابط عمومی معاونت صدا در طی خبری اعلام کرد: رادیو در حال تدارک مقدمات سومین جشنواره رادیو نگاران است که بر اساس فراخوانی که به اطلاع اصحاب رسانه ها خواهد رسید در بخشهای مختلف برگزار می شود.

مضیفیان تصریح کرد: طبق سنوات گذشته پس از دریافت آثار و داوری در خصوص آنها در بخشهای خبرنگاری، خبرگزاری، روزنامه، مجله و عکس از برگزیدگان تقدیر صورت خواهد گرفت و از جمله بخشهای جدید این جشنواره می توان به تهیه گزارش از برنامه های رادیویی اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی صدا در سخنان خود هدف از برگزاری این جشنواره را قدردانی از خبرنگاران و رسانه هایی دانست که در سال 90 به انعکاس اخبار ، تصاویر ، گزارش ها، فعالیت ها و برنامه های حوزه صدا اهتمام ورزیده اند و در ادامه افزود: به اصحاب رسانه ها پیشنهاد می شود، با عنایت به سرعت بی نظیر اطلاع رسانی رادیو، با ایجاد ستون اختصاصی ای مربوط به آن و با فراهم کردن امکان درج خبر یا گزارش های متنوع از شبکه های 20 گانه عمومی، اختصاصی و تخصصی رادیو خبرهای بکر و دسته اول را در حوزه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی، قرآنی، معارفی، اقتصادی، پزشکی و ... تهیه کنند و گام بزرگی را در عرصه اطلاع رسانی بردارند و سرعت اطلاع رسانی خویش را به مدد پتانسیل های بالقوه و بالفعل رادیو دو چندان کنند.

گفتنی است، برگزیدگان و تقدیرشدگان جشنواره قبلی رادیو نگارا ن درقسمتهای خبرنگاری، خبرگزاری ها و روزنامه ها عبارت بودنداز:

خانم فاطمه عود باشی خبرنگار خبرگزاری مهر برای انعکاس مطلوب ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و عید نوروز شبکه های رادیویی .
خانم پیوند مرزوقی از خبرگزاری ایسنا برای پوشش خبرهای متنوع و صمیمانه .
خبرنگار روزنامه جام جم به خاطر تهیه و انتشار بیش از 500 گزارش ، گفتگو و یادداشت از مجموعه معاونت صدا.
در بخش انتشار اخبار حوزه صدا از آقای بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم
در بخش خبرگزاری ها از خبرگزاری های ایسنا، مهر، فارس (خانم فیروزفر) ، واحد مرکزی خبر( خانم مریم صادقی)
در بخش هفته نامه از آقای عاطفی مدیرکل وقت روابط عمومی سازمان صدا و سیما./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.