سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت ۱۳۶ نفر در چهارشنبه آخر سال گیلان

چهارشنبه آخر سال در گیلان ۱۳۶ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: ۱۳۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۷ مصدوم شدند که از این تعداد ۳۱ زن و ۱۰۵ نفر مرد بودند و بیشترین نواحی آسیب دست، گردن و چشم بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۳ نفر از این مصدومان هم اکنون در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و ۱۲۳ نفر نیز ترخیص شده اند، افزود: تعداد ۳۵ نفر رده سنی ۱۰ تا ۲۰ سال دچار بیشترین آسیب دیدگی در این مدت شده اند.

مدیر فوریت‌های پزشکی گیلان از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ و آماده باش ۶۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای خبر داد و اظهار داشت: ۷ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری مستقیما توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان امدادرسانی شدند.

اسدی به کاهش ۴ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و این کاهش را نتیجه همکاری و ارتباط مستمر با رسانه‌ها در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش حوادث احتمالی دانست.

سال گذشته تعداد ۱۴۲ نفر شامل ۱۱۰ مرد و ۳۲ زن در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌های استان گیلان مراجعه کرده و مورد مداوا قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

کاهش ۴ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال گیلان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.