سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز طبیعت؛

توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در شهرستان مهاباد

شهردار مهاباد از فعال بودن یگان حفاظت محیط زیست در روز طبیعت و پخش ۱۰ هزار کیسه زباله کیسه‌های زباله ۱۳ فروردین خبر داد.

کامران علیزاده آذر شهردار مهاباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با همکاری و هماهنگی ادارات حفاظت محیط زیست و به مناسبت ۱۳ فروردین ۱۰ هزار کیسه زباله در ۷ خروجی این شهرستان میان شهروندان و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی افزود: روز بعد از سیزده بدر نیز تمام کارکنان شهرداری بصورت تیم‌های جمع آوری زباله در حاشیه شهر و مکان‌هایی که به علت ازدحام جمعیت زباله تجمع شده اقدام به جمع آوری زباله می‌کنند.

سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: گشت سیار ویژه روز ۱۳ فروردین توسط نیرو‌های اجرایی یگان حفاظت محیط زیست برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین حفاظت از سرمایه‌های طبیعی شهرستان بصورت سیار اقدام به گشت زنی می‌کنند.

سخنور ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود برای پاک نگهداشتن طبیعت زباله‌ها را در کیسه‌های زباله ریخته و آن‌ها را به محل جمع آوری زباله منتقل کنندو هم چنین از قطع کردن درختان و آتش زدن بوته‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ه

توزیع کیسه زباله در مهاباد

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.