سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر شهید سید محمد عقیلی به فرزند شهیدش پیوست

امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی مشترک در گذشت پدر شهید سید محمد عقیلی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی درگذشت پدر شهید سید محمد عقیلی را به مردم، خانواده و بازماندگان تسلیت گفتند.

عبدالرضا محی الدینی و رضا زارع زاده امام جمعه و فرماندار مهریز در گذشت پدر شهید سید محمد عقیلی را به مردم، خانواده و بازماندگان تسلیت گفتند.

عبدالرضا محی الدینی و رضا زارع زاده با ارسال پیامی در گذشت پدر شهید سید محمد عقیلی را تسلیت گفت و با خانواده او ابراز همدردی کردند.

در متن پیام آمده است.

بسمه‌تعالی
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید والامقام سید محمد عقیلی

خبر درگذشت مرحوم سید علی عقیلی پدر بزرگوار شهید والامقام سید محمد عقیلی، از نمونه‌های صبر و ایثار، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه‌ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانبان مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به عموم مردم شهید پرور شهرستان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علوّ درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبائی برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.

خداوند رحمان، پاداش خوبی‌ها و صبر و بردباری پدر شهیدان حماسه آفرین دوران دفاع مقدس را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید.

ان شاء الله

انتهای پیام/ی

پیام تسلیت  امام جمعه و فرماندار مهریز در پی درگذشت پدر شهید سید محمد عقیلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.