سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه آموزشی در آستانه سال نو

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در آستانه سال نو تفاهم نامه سه‌جانبه همکاری مشترک در زمینه آموزش طب سنتی در دانشکده علوم پزشکی آبادان منعقد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری مشترک در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت میان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، دانشکده علوم پزشکی آبادان و شرکت سلامتکده طب آیات اروند منعقد شد.

وی هدف از این همکاری مشترک را تعامل سازنده و توسعه قانونمند و دانش‌محور در فعالیت‌ها و خدمات طب ایرانی (سنتی) و طب مکمل و اجتناب از مداخله‌ی افراد فاقد صلاحیت در زمینه طب سنتی عنوان کرد و افزود: افزایش سواد سلامت برای اصلاح سبک زندگی و خود مراقبتی که شاه کلید سلامتی است اولویت اصلی ما در بحث آموزش همگانی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بسترسازی برای مشارکت هرچه بیشتر و بهتر بخش غیردولتی و همچنین گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی و امکانات طرفین برای ایجاد هماهنگی در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

سلمان زاده با اشاره به اینکه شناخت نیازهای منطقه در زمینه کاری طرفین و برنامه‌ریزی برای رفع آنها، همکاری و اجرای طرح‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، خدمات تخصصی فناوری و اشتغال محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است، گفت: این تفاهم نامه آموزشی برای مدت پنج سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/ د

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.