سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری پورابراهیمی و مدیرعامل صندوق فولاد کشور برای پرداخت تعهدات بازنشستگان فولاد

در نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیرعامل صندوق فولاد با رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا پرداخت‌های پایان سال بازنشستگان فولاد در اسرع وقت عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در راستای پیگیری مستمر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل صندوق فولاد کشور برای پرداخت تعهدات پایان سال بازنشستگان فولاد کشور، نشست مشترک با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این نشست سه ساعته پورابراهیمی ضمن ارائه نامه‌ای به نوبخت، لزوم تسریع در پرداخت تعهدات روز‌های پایانی سال بازنشستگان فولاد کشور را مورد تاکید قرار داد.

همچنین پورابراهیمی و مدیرعامل صندوق فولاد کشور نشست مشترکی با مدیرعامل بانک ملت داشتند و پیگیری لازم برای تامین بخشی از منابع مالی پرداخت حقوق عیدی و اسفند ماه بازنشتگان فولاد صورت گرفت.

بر این اساس مقرر شد تا با تعهد سازمان برنامه و بودجه و تامین مالی از طریق بانک ملت، پرداخت‌های پایان سال در اسرع وقت عملیاتی شوند.

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: جمعیت ۸۵ هزار نفری بازنشستگان صندوق فولاد جزو مظلوم‌ترین و محروم‌ترین بازنشستگان کشور هستند و با توجه به شرایط خاص آنها، برای جلوگیری از تبعات ناشی از عدم اجرای تعهدات قانونی به بازنشستگان صندوق فولاد اقدام لازم جهت ایفای سهم تعهدات سازمان برنامه و بودجه انجام شود.

انتهای پیام/س

پرداخت‌های پایان سال بازنشستگان فولاد در اسرع وقت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
اینهم زحمت سی سال کار کردن...
بازنشسته فولادی و معدنی دولت
۱۰:۱۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
سلام
بازنشسته فولاد در شب عید بدون حقوق ماند
من نمیدانم مسولان وزرات رفاه و صندوق فولاد چطور در کنار خانواده و سر سفرهدهفت سین خواخند نشیت در ثورتی که سفره بازنشسته فولاد خالی لست و شرمنده خانواده
کل سال را وقت داشتند و اطلاع از کسری بودجه الان یادشون افتاده که نو هزار بازنشسته فولاد حقوق اسفند را میخوان بعد شب عید من حقوق میخوام چکار
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
موافقم صد درصد