سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی جاده کرج – چالوس دقایقی قبل

رئیس پلیس راه مازندران گفت: بخشی از محور کرج ـ چالوس به دلیل ریزش کوه بسته شده بود دقایق قبل بازگشایی شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: ساعت ۱۵:۱۵ امروز محور کرج _ چالوس محدوده هفت برادران تا تونل سه قلو هزارچم به دلیل ریزش کوه و برف بسته شده بود که دقایق قبل با تلاش ماموران پلیس راه و راهداران این مسیر بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه جاده چالوس و هراز بعدازظهر امروز به دلیل روان سازی ترافیک یکطرفه شده است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های چالوس و هراز مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین و جاده سوادکوه از تونل شیرگاه تا سرخکلا سنگین است.

سرهنگ قدمی بابیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر – سمنان به دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت:جاده بلده به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است و رانندگان و مسافران از مسیر جایگرین هراز و پل زنگوله تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر – ساری به دلیل بارش برف با زنجیر چرخ امکان پذیر است و مسیر‌های فرعی این منطقه به دلیل آبگرفتگی بسته است.

وی بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، توجه بیشتر به جلو ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و حرکت با چراغ روشن در زمان بارش باران تاکید کرد.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ

جاده چالوس باز و یکطرفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.