سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین جلسه ستاد خدمات سفر در بندر ماهشهر

ششمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار بندرماهشهر برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند، فرماندار بندرماهشهر گفت: ششمین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان برگزار شد.

وی بیان داشت: درابتدای این جلسه از عملکرد روسای کمیته‌های اجرایی ستادخدمات سفر شهرستان به جهت آماده سازی شهرستان برای استقبال از نوروز درخصوص جاده ماهشهر به هندیجان تقدیر گردید.

وی افزود: خوشبختانه پس از گذشت بیش از یک دهه سرانجام با تلاش مجموعه شهرستان و پیگیری‌های نماینده محترم مجلس واستاندارمحترم و همچنین مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان جاده بندرماهشهر به هندیجان در روز ۲۵ اسفند بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

بیرانود در خصوص وضعیت جاده سلامت و روشنایی آن افزود: اقدامات ویژه‌ای طی چندین جلسه مستمر در شهرستان انجام گرفت و مقرر شد انشاالله قبل از شروع سال نو روشنایی آن تکمیل گردد.

فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: خوشبختانه طی ۲ ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در خصوص وضعیت بهداشتی آب انجام گردیده و در حال حاضر شرایط کاملا مطلوبی از لحاظ میکروبی و بهداشتی دارد و نظارت کاملا دقیقی توسط فرمانداری و بهداشت در این خصوص وجود دارد وجای هیچ گونه نگرانی بر‌ای مردم وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: البته تلاشمان را افزایش خواهیم داد تا شرایط به حد ایده آل مورد نظر همه مردم شهرستان برسد.

وی در پایان گفت: درادامه جلسه روسای کمیته‌های اجرایی به بیان عملکرد کمیته خود و میزان آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.