سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرمانده جدید انتظامی استان قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان در مراسمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی از خدمات سردار مهدی محمودی فرمانده سابق انتظامی قزوین قدردانی و سرهنگ مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: مردم قزوین همواره پای نظام و انقلاب بوده اند و با معارف دینی آگاهند و اگر افرادی خطا می‌کنند نباید آن را به کل جامعه تعمیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز همه مجموعه‌های دولتی و نظامی دغدغه‌مند حفظ امنیت و آرامش در بدنه جامعه هستند که باید در قبال مردم نگاه کریمانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: وجود امنیت و آرامش در جامعه همواره مورد تاکید آموزه‌های دینی و قرآنی قرار دارد و برای تحقق آن باید همگی تلاش کنیم.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: تامین امنیت را باید از اساسی‌ترین و با اولویت‌ترین وظایف هر حکومت دانست که بخش قابل توجهی از آن در میهن اسلامی ما با تلاش نیروی انتظامی محقق می‌شود.

زاهدی گفت: میهن اسلامی در حوزه اتباع بیگانه مشکلات بسیاری دارد و ما نیازمند سازوکاری مناسب در این حوزه هستیم.

استاندار قزوین به وجود امنیت به عنوان مهم‌ترین اساس هر اجتماع و جامعه اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده است تا وظیفه اصلی هر حکومت و نظامی در دنیا برقراری نظم و امنیت برای شهروندان خود باشد.

وی گفت: در استان قزوین همواره یک انسجام، همکاری و هماهنگی خوبی بین اعضای شورای تامین برقرار بوده است که امیدواریم این رویه کماکان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ک

سرهنگ مهدی حاجیان  به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قزوین معرفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.