سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با دهیاری‌های متخلف در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز

فرماندار رامسر گفت: با دهیاری که بستر را برای ساخت و ساز غیرمجاز فراهم کند برخورد قانونی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد آزاد فرماندار رامسر در نشست با دهیاران بخش مرکزی با بیان اینکه بخشی از پیشرفت شهرستان با همکاری دهیاران و شورا‌ها در روستا‌ها صورت گرفته است، گفت: سال ۹۷ با توجه به شرایطی که در کشور ایجاد شده بود سال بسیار سختی از لحاظ اعتباری بود که این شرایط سخت درحال سپری شدن است.

وی افزود: دهیاران حلقه اول مدیریتی محسوب می‌شوند و نوک پیکان انتقادات به سوی آنان است که باید با تدبیر و ایجاد امید در مردم از این شرایط سخت عبور کنند.

آزاد با بیان اینکه حوادث طبیعی بخصوص سیل در مهرماه باعث آسیب به حوزه‌های روستایی بخصوص در بخش زیرساخت‌ها شد، گفت: تدبیر و مدیریت بحران در سطوح مختلف مدیریتی در کشور درحال انجام است که با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری از این بحران عبور خواهیم کرد.

فرماندار رامسر افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور، اما دستاورد‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام شد و در سطح استان و جتی کشور سرمان بالا است

وی با بیان اینکه ما به این اقدامات قانع نیستیم، گفت:: سال ۹۸ را باید دوچندان و جهشی آغاز کنیم و با توجه به اینکه فرصت و فضای خوب تعاملی و ارتباطی در سطح ملی برای رامسر ایجاد شده باید از این فرصت برای توسعه شهرستان نهایت بهره را ببریم.

آزاد افزود: در عید کار‌های روبنایی و زیربنایی باید در سطح روستا اقدامات اساسی صورت بگیرد و از آنجایی که خودم از جنس روستا هستم و تمام آیتم‌های را به ریز میدانم انتظارم از دهیاران و شورا‌ها بسیار بالاست.

وی به ساز و ساز‌های غیر مجاز و تاکید وزیر کشور بر برخورد با عاملان و سازندگان غیرمجاز اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز در روستا خدمت محسوب نمی‌شود.

وی افزود: اگر دهیاری حتی بستر را برای ساخت و ساز فراهم کند برخورد قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ

دهیاری‌های متخلف  برخورد  می شود

برچسب ها: حادثه ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.