سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان رضوی برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران در ایام نوروز آماده است

بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی بیمارستان رضوی برای ارائه خدمت به زائران و مجاوران در ایام آغازین سال ۱۳۹۸ آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به حضور تعداد زیادی از هموطنان در ایام عید نوروز در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) و نیز پیش‌بینی حضور ۹ میلیون زائر طی این ایام در شهر مقدس مشهد، بیمارستان رضوی همگام با سایر بخش‎های درمانی مشهد، به صورت کامل برای ارائه خدمات درمانی در بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی آمادگی دارد.

کلینیک‌های قلب، ارولوژی، اطفال، زنان، داخلی و جراحی اعصاب، چشم، روانپزشکی، غدد، گوارش، داخلی، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، انکولوژی، جراحی عمومی، جراحی عروق، شنوایی‌سنجی، نوار مغز و هم‌چنین بینایی‌سنجی تقریبا در تمامی روز‌های نیمه اول فروردین‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۸ تا ۱۲ پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهند بود.

در نیمه دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ نیز کلینیک‌های نفرولوژی، ارولوژی، اطفال، زنان، نازایی، داخلی و جراحی اعصاب، چشم، روانپزشکی، چک‌آپ، غدد، گوارش، ریه، داخلی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، انکولوژی، عفونی، جراحی عمومی، تغذیه، پوست، روماتولوژی، کلینیک درد، جراحی عروق، شنوایی‌سنجی، نوار مغز، نوار عصب و عضله و نیز بینایی‌سنجی فعال بوده و در تمامی ساعات کاری کلینیک‌ها، آماده خدمات‌رسانی به مراجعان خواهد بود.

کلینیک دندانپزشکی بیمارستان رضوی نیز در ایام تعطیلات ابتدایی سال، غیرفعال بوده و از ۱۷ فروردین‌ماه با نوبت قبلی امکان ارائه خدمات را دارد.

قابل توجه است، در ایام تعطیلات نوروز، بخش‌های سی‌تی اسکن و MRI بیمارستان فوق تخصصی رضوی به صورت شبانه‌روزی و بخش سونوگرافی بیمارستان فوق تخصصی رضوی در نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و در نوبت عصر از ساعت ۱۸ الی ۲۲ با حضور پزشک متخصص سونوگرافی مقیم، فعال خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

زائران مشهدی می توانند از خدمات بیمارستان رضوی استفاده کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.