سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرگونه فروش مواد محترقه در شهرستان دهاقان ممنوع است

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت:هرگونه فروش مواد محترقه در شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد جدی و قانونی انجام می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار کرد: در طول سال جاری شهرستان با افزایش۱۶درصدی دستگیری سارقان و۲۸۴درصدی کشفیات مواد مخدر مواجه بوده است.

وی از اجرای ۱۳۰ طرح مربوط به مبارزه با مواد مخدر خبرداد و گفت: این طرح‌ها شامل کنترل جاده‌ای، بازرسی منزل و اماکن تجمع معتادان و مجرمان و امنیت محله محور و ... است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با اشاره به کشف کالا‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال افزود: در روز‌های اخیر تعداد سه هزار و ۹۰۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان جمع آوری شد.

وی با اشاره به تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز پلیس استان، گفت: در ۱۲ماهه گذشته چهار هزار و ۱۱۰ شهروند دهاقانی با این شماره تلفن تماس گرفته‌اند.

سرهنگ پریشانی در خصوص چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: هرگونه فروش مواد محترقه در شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد جدی و قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به شعار پلیس در سال آینده خاطرنشان کرد: نشاط بهاری، نظم و قانونمداری شعار پلیس در سال ۹۸ است و به شهروندان تاکید می‌کنیم هنگام خروج از منزل و در طول سفر، توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند تا تعطیلات با نشاطی را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان در زمینه اطلاع رسانی و اخبار فرماندهی انتظامی و گلایه خبرنگاران پیرامون همکاری نداشتن نیروی انتظامی گفت: تاکنون همکاری خوبی با دیگر خبرنگاران نشده که در سال آینده این رویه حتما تغییر می‌کند و تعامل بیشتری با رسانه‌ها خواهیم داشت. 

 
انتهای پیام/م 
 

کاهش ۱۸درصدی تصادفات منجر به مرگ در دهاقان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.