سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگرانی واردکنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی در انگلیس درباره برکسیت

در حالی که تنها کمتر از ۲ هفته به ضرب الاجل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باقی‌مانده است بسیاری از وارد کنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی در این کشور درباره آینده خود نگران هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که تنها کمتر از ۲ هفته به ضرب الاجل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باقیمانده است بسیاری از وارد کنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی در این کشور درباره آینده خود نگران هستند.

ویلما وان گرینسون پادبرگ (Wilma Van Grinsven-Padberg) اهل هلند و از وارد کنندگان مواد غذایی از انگلیس در این رابطه گفت: برای ما وضعیت بسیار دشوار شده است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با تامین کنندگان کالا‌های خود درباره وضعیت موجود در تماس دایم باشیم. ما باید از اخبار روز با خبر باشیم، اما همانطور که شما می‌دانید ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

ساندرا سولیوان (Sandra Sullivan) از اتحادیه صادرکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی انگلیس گفت: تمام آنچه که سیاستمداران انگلیسی انجام می‌دهند این است که آن‌ها خود را برای خروج بدون هیچ توافقی از اتحادیه اروپا آماده می‌کنند. خبر‌های زیادی درباره خروج بدون توافق وجود دارد.

وی افزود: «معاملات مربوط به کریسمس در اوایل سال صورت گرفت. براساس اطلاعاتی که از شرکت‌های تولید کننده شیرینی دریافت کرده ایم آن‌ها در انجام معاملات با شرکت‌های بین المللی خریدار محصولات خود دچار مشکل شده اند. آن‌ها محصولات خود را با تاخیر به فروش رسانده اند، بنابراین وضعیت موجود تاثیر گذار بوده است.»

پل هارگریوز از شرکت توزیع مواد غذایی کاستوالد فایر هولسیلرز هم گفت: در بخش صادرات ارزش پوند از زمانی رای گیری درباره برکسیت در سال دو هزار و شانزده بسیار ضعیف شده است. فرصت‌های زیادی برای تولید کنندگان انگلیسی وجود دارد، اما ارزش مالی زیادی برای آن‌ها به همراه ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.