سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس امروز ۲۸ اسفندماه یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس ساعت ۱۵ امروز سه شنبه ۲۸ اسفندماه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روز امروز و فردا از مرزن آباد به کرج ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد امروز و فردا از کرج به مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است،گفت: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن ممنوع است و از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک یکطرفه می‌شود.

وی گفت: تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و فردا از تهران به سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت  ترافیکی پلیس راه مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.