سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان خودرو، موتورسیکلت و تجهیزات برقی در ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از کشف ۳ فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و تجهیزات برقی و دستگیری ۳ سارق در نتیجه تلاش‌های مأموران انتظامی پاسگاه ناصریه-کلانتری و پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان ریگان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۵ نفر متهم را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران موفق شدند در چند عملیات جداگانه تعداد ۳ فقره سرقت شامل ۱ فقره خودروی سرقتی از شهرستان‌های همجوار، ۱ فقره موتورسیکلت سرقتی و ۱ فقره سرقت تجهیزات برقی را کشف کنند.

سرهنگ تاج آبادی ضمن تاکید بر استفاده از تجهیزات ایمنی برای وسائل نقلیه خطاب به شهروندان گفت: پلیس در جهت برقراری امنیت در سطح جامعه نیاز به همکاری و مشارکت آحاد مردم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان در پایان اظهارکرد: از شهروندان درخواست داریم هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

کشف سرقت در ریگان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.