سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای ارتقا امید و نشاط اجتماعی

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با اشاره به مشکلات معیشتی گفت: روابط عمومی‌ها باید بیش از پیش تلاش کنند تا امید و نشاط اجتماعی در جامعه ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان  بر سیاستگذاری ارتباطی تاکید کرد و گفت: ارتقا امید و نشاط اجتماعی باید از محور‌های اصلی این سیاستگذاری باشد.

وی گفت: با کاهش فاصله بین مسئولین را از راهکار‌های ارتقا امید و اعتماد اجتماعی دانست و گفت: یابد به گونه‌ای عمل کرد تا مردم احساس کنند صدای آن‌ها شنیده می‌شود.

تقی زاده با تاکید برلزوم تعامل با نخبگان و توسعه فرآیند گفتگوی اجتماعی و پرهیز از تنش‌ها و اختلافات رسانه ای، یادآورشد: روابط عمومی‌ها به رسانه‌ها به چشم همکار دستگاه‌ها و عامل ایجاد شفافیت، سرعت پاسخگویی و رابط مردم و مسئولین بنگرند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های دینی، ملی و محلی گفت: در این برنامه‌ها بیش از پیش به خانواده‌ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه مردم حوصله دریافت انبوه داده‌های آماری را ندارند، بر لزوم تولید محتوا به زبان گروه‌های مختلف با روش‌های خلاقانه تاکید کرد و گفت: حمایت از مطبوعات و استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف و احترام به ذائقه‌های متنوع مخاطبان می‌تواند به تاثیرگذاری فعالیت‌های روابط عمومی کمک کند.

وی با اهمیت توصیف کردن افکارسنجی و پژوهش در روابط عمومی‌ها گفت: باید چرخه نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و نهایتا ارزیابی فعال شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تصریح کرد: دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی ها، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها و برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم، نظارت، رتبه بندی و ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان، شناسایی و تاکید بر جذب نیرو‌های کارآمد روابط عمومی‌ها از جمله اهداف شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها است.

وی گفت: هیات رئیسه منتخب مسئولیت هفت کمیته "پژوهش، نوآوری و افکارسنجی"، "فرهنگی و تبلیغاتی"، "اطلاع رسانی و فضای مجازی"، "ارزیابی عملکرد و تعیین شاخص"، "آموزش"، "بین الملل" و "اجرایی و امور اعضا" را عهده دار خواهند شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد با خانه مطبوعات در راستای تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، افزود: در این جلسات مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های نشست خبری مدیران را در اختیار شورا و خانه مطبوعات قرار دهند لذا دستگاه‌هایی که همکاری نکنند با تذکر کتبی استاندار مواجه خواهند شد.

وی به طرح مشترک اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان با صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: براساس این طرح مردم می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را با موضوع سفر، گردشگری، نوروز و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری با هشتک #کرمان-مینیاتور-ایران در فضای مجازی منتشر یا به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ و یا کانال "simahamdeli@" ارسال نمایند.

به گفته وی آثار منتخب از سیمای استان و رادیونما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

پخش آثار طبیعت گردی کرمانی ها از سیمای استانی

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.