سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی مساجد برای برپایی مراسم اعتکاف

دبیر ستاد اعتکاف خوزستان گفت: ۴۶۰ مسجد در سطح استان ویژه خواهران و برادران آماده برپایی مراسم اعتکاف می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، دبیر ستاد اعتکاف خوزستان بیان داشت: ۴۶۰ مسجد در سطح استان میزبان معتکافان خواهر و برادر است و ۲۸۰ مسجد ویژه اعتکاف برادران و بقیه نیز مربوط به خواهران است.

وی افزود: برای اعتکاف پیش‌رو حضور بیش از ۴۵ هزار نفر پیش‌بینی می‌شود که این میزان سال گذشته ۴۰ هزار نفر بوده است و ۲۷ شهرستان استان میزبان معتکفین هستند.

فردآقایی عنوان کرد: باتوجه به تعطیلی روز‌های اعتکاف، حضور گسترده اقشار مختلف اعم از جوانان و کارمندان دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی می‌شود.

دبیر ستاد اعتکاف خوزستان ادامه داد: ویژه اعتکاف پیش‌رو بسته محتوایی و تبلیغی با عنوان قوم قیام کرده تدارک دیده شده که توسط مبلغان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: این محتوا برخوردار از مطالب در حوزه‌های تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی است تا تمامی مبلغان علاوه بر پرسش‌های معتکفان، از یکپارچگی در میان مطالب برخوردار باشند همچنین در برخی مناطق عملیاتی دفاع مقدس مساجدی تدارک دیده شده تا ویژه علاقه‌مندان اعتکاف برگزار شد.

فردآقایی با اشاره به برخی مساجد اهواز برای مراسم اعتکاف بیان داشت: برخی مساجد میزبان اعتکاف می‌توان به «مسجد الغدیر، فلکه پل پنجم، ویژه طلاب و دانشجویان؛ همراه با ویژه برنامه تحویل سال»، «هیأت بانوان زوارالزهرا (س)، ویژه بانوان همراه با مهد کودک (۴ تا ۷ سال)، هماهنگی از طریق شماره تماس ۰۹۰۳۲۴۸۱۹۴۲» و «مسجد ولایت، منطقه گلستان اهواز، هماهنگی از طریق شماره تماس ۰۹۱۶۰۳۰۶۴۶۰» اشاره کرد.

انتهای پیام/م

مساجد خوزستان میزبان معتکفان هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.