سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیجانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیانیه گام دوم امید تازه ای را در اذهان جوانان کشور دمیده است

عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان بیانیه گام دوم را امید تازه ای را در اذهان جوانان کشور دانست.

 فرج الله کمیجانی، عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم امید تازه ای را در اذهان جوانان کشور دمیده است و ما با وجود مشکلات کشور کماکان می‌توانیم با اتکای به این بیانیه  تصمیمات  اثر گذاری را  اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: در بین جوانان حزب خود نیز شاهد بودیم که این بیانیه تاثیر بسزایی در بین جوانان کشور گذاشته و موجبات استقبال جوانان کشور را فراهم آورده  است.

وی ادامه داد: بسیاری  از افراد در جریان انقلاب بوده و یا خاطرات انقلاب در ذهنشان مانده است اما برای نسلی که درک درستی از زمان انقلاب ندارد این بیانیه تاثیر بسیار مطلوبی داشته و ما به سهم خودم و  به عنوان عضوی از مجموع فرهنگیان از این بیانیه استقبال کرده و قطعا  در تصمیم گیری های آتی و اعمال مواضع خود در آینده از این بیانیه استفاده خواهیم کرد.

کمیجانی با اشاره به موضوع استقلال به عنوان یکی از بندهای اصلی بیانیه گام دوم افزود: باتوجه به اینکه شعار اصلی انقلاب استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است، همه جناح های داخلی با یکدیگر اتفاق نظر داریم که در حوزه استقلال توانسته‌ایم موثر واقع شده و به اهداف خود در انقلاب دست پیدا کنیم و به طور قطع با اتکای به این بیانیه همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به وظیفه مسئولان در ذیل بیانیه گام دوم ادامه داد: وظیفه مسئولان هم خدمت رسانی به مردم بوده  و با قطعا با ارائه خدمات بهتر به مردم می‌توانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  را حل کنند.

کمیجانی خاطر نشان کرد: ناگفته نماند که این بیانیه منافاتی با تعامل با دیگر کشورها نداشته و در هیچ کجای این بیانیه ارتباط با سایر کشورها نقد نشده است و  قطعا  با توجه به حفظ استقلال و عزت و خود و تکیه بر این بیانیه می‌توانیم با سایر کشورها  تعامل داشته و منافع ملی خود  را نیز حفظ کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.