سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت‌های کرمانشاه در سال آینده حمایت از سرمایه گذاران و توجه ویژه به موضوع اشتغال است

فرماندار کرمانشاه اولویت‌های این شهرستان را در سال آینده حمایت از سرمایه گذاران و توجه ویژه به موضوع اشتغال، گردشگری و خدمات، زیباسازی و اقتصاد شهری کرمانشاه، توجه به موضوع حاشیه نشینی و... اعلام کرد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت : ابلاغ این بیانیه سرآغازی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه باشد.

رنجبر با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات و تنگنا‌ها در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری توانستیم بر توطئه‌های گاه و بی گاه دشمنان فائق آمده و به کوری چشم دشمنان چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم، گفت : دهه پنجم انقلاب اسلامی باید با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش شود.

فرماندار کرمانشاه سپس از مجموعه ادارات و نهاد‌های حوزه شهرستان کرمانشاه به ویژه نهاد‌های فرهنگی خواست تا برای ترسیم خطوط اصلی بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی داشته باشند و برنامه‌های خود را در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید ارائه کنند.

رنجبر اضافه کرد: مقرر شده مدیران آموزش و پرورش، فرهنگ وارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، بسیج، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه رازی در نخستین جلسه شورای اداری سال جدید برنامه‌های خود را برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کنند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب یک جنگ تمام عیار اقتصادی را طراحی کرده اند، لذا باید همه تلاش خود را به کار گرفته تا دولت را یاری دهیم تا به یاری خداوند از این توطئه دشمنان در عرصه اقتصادی نیز سربلند بیرون آمده و بار دیگر پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های آنان بدهیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مردم داری و مردم محوری از اصول اصلی و فلسفه پیروزی انقلاب اسلامی بوده، افزود: یکی از اولویت‌های کاری مجموعه فرمانداری کرمانشاه در سال جدید تلاش در راستای رفع مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی در وهله اول ملت را نشانه گرفته افزود: بار سنگین فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها روی دوش مردم است.

فرماندار کرمانشاه حمایت از سرمایه گذاری و توجه ویژه به موضوع اشتغال را دیگر اولویت‌های شهرستان کرمانشاه در سال جدید اعلام کرد و افزود: هر چند در سال جاری شاهد توقف روند رشد بیکاری در شهرستان کرمانشاه و استان بودیم، اما این به معنای حل مشکل بیکاری نبوده و فقط از رشد فزاینده بیکاری جلوگیری شده است، لذا در سال جدید باید برای حل معضل بیکاری اهتمام جدی داشته باشیم.

رنجبر با تاکید بر اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران برای حل مشکل اشتغال تصریح کرد: باید همه مسئولین با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت کنند.

فرماندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به جذب تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و افزود: امسال ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه جذب شد که آمار قابل قبولی است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از توجه ویژه به موضوع گردشگری و خدمات به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های کاری حوزه شهرستان کرمانشاه در سال جدید یاد کرد و افزود: حوزه گردشگری و خدمات می‌تواند برای برون رفت از معضل بیکاری تاثیر گذار باشد، لذا باید کرمانشاه را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

فرماندار کرمانشاه توجه به زیباسازی و اقتصاد شهری کرمانشاه را یکی دیگر از اولویت‌های شهرستان کرمانشاه با توجه به اعلام رسمی کلانشهر شدن کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد و افزود: باید توجه ویژه‌ای به شهر یک میلیونی کرمانشاه داشته باشیم.

رنجبر اشاره‌ای هم به موضوع حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه داشت و افزود: دفاتر تسهیلگری در ۱۰ محله شهر کرمانشاه ایجاد شده که در پی توسعه این دفاتر در سال ۱۳۹۸ هستیم.

توجه ویژه به موضوع جوانان، ورزش و توسعه این امر، توجه ویژه به موضوع امنیت و مقابله با سرقت و ... از دیگر اولویت‌های کاری شهرستان کرمانشاه در سال جدید بود که رنجبر از آن‌ها یاد کرد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به چهارشنبه آخر سال داشت و ترددخودرو‌های اداری را در چهارشنبه اخر سال ممنوع اعلام کرد و افزود: تردد خودرو‌های اداری در چهارشنبه آخر سال ممنوع بوده و در صورت رویت توقیف خواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

سرآغازی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.