سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی با حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب سومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الوصل امارات می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب سومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الوصل امارات برود که این دیدار ۱۹ فروردین و از ساعت ۲۰:۱۰ در امارات برگزار خواهد شد.

اصفهانی‌ها با کسب ۴ امتیاز به همراه الزورا در این گروه صدرنشین هستند و از سویی دیگر الوصل با ۳ امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد. زردپوشان اماراتی در هفته نخست النصر عربستان را یک بر صفر شکست دادند، اما رو در روی الزورا با نتیجه ۵ بر صفر شکست خوردند تا گروه نخست لقب عجیب‌ترین گروه را لقب بگیرد.

هدایت این تیم برعهده لارنسیو رگکامف رومانیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های الهلال، الوحده و ... دارد و از ابتدای سال ۲۰۱۹ سرمربی الوصل شد. این تیم در جدول رده بندی لیگ امارات در رده‌های میانی قرار دارد و شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد الشارجه با حضور ستارگانی مانند مندز، ویلتون و ... به قهرمانی برسد.

فابیو لیما، خمیس اسماعیل، کایو، وحید اسماعیل، رونالدو مندز و ... ستاره‌های برزیلی و اماراتی الوصل هستند که فابیو لیما به دلیل اخراج مقابل الزورا نمی‌تواند رو در روی ذوب آهن بازی کند. این هافبک ستاره تیم اماراتی محسوب می‌شود و در بازی نخست مقابل النصر تک گل تیمش را به ثمر رساند.

لیما و کایو، دو ستاره برزیلی الوصل لقب گرفتند که فصل گذشته سومین و چهارمین گلزن برتر لیگ امارات شدند و امسال هم وینیسیوس دهلیما، هافبک سابق گرمیو و هموطن آن‌ها نیز به الوصل اضافه شده است تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

الوصل افتخارات زیادی در لیگ امارات دارد و چندین بار قهرمان مسابقات لیگ و حذفی شده است، اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی حذف شده و تلاش می‌کند تا در ۲۰۱۹ به مرحله حذفی صعود کند که شانس خوبی نیز دارد.

تقابل این ۲ تیم ۱۹ فروردین و از ساعت ۲۰:۱۰ در امارات برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ذوب آهن ایران - الزورای عراق/ رمز بقای علی منصور پشت اولین پیروزی آسیایی


انتهای پیام/

 

حریف آسیایی ذوب آهن

برچسب ها: نوروز98 ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.