سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن در کرمانشاه

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن در کرمانشاه باحضور هفت استان کشور خبرداد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت : همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن از امروز (۲۷ اسفند) در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آغاز بکار کرده و تا عصر فردا (سه شنبه) آماده بازدید علاقمندان به این نوع از خودرو‌ها خواهد بود.

وی گفت : در این همایش بیش از ۷۰ دستگاه خودرو تیونینگ وآپشن از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، تهران، البرزو چهارمحال و بختیاری به نمایش درآمده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اضافه کرد: حدود ۲۰ استان برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده بودند که متاسفانه با توجه به شرایط جوی نامساعد تنها این هفت استان شرکت کردند و امکان حضور باقی استان‌ها درهمایش فراهم نشد.

وی تصریح کرد: علاقمندان به خودرو‌های آپشن و تیونینگ می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب برای بازدید از خودرو‌های به نمایش درآمده در این همایش به محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه مراجعه کنند.

کرانی در پایان یادآورشد: در نظر داریم برای سال آینده اولین همایش بین المللی خودرو‌های تیونینگ و آپشن را با حضور شرکت کنندگانی از کشور عراق در استان برپا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.