سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان باد با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت درزاهدان/ آلودگی هوای زاهدان به ۲۵ برابر حد مجاز رسید

رئیس اداره هواشناسی زاهدان گفت: وزش باد شدید و گردوخاک سبب شد تا غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان به ۳ هزار و ۸۱۷ میکروگرم بر متر مکعب یعنی ۲۵ برابر حد مجاز رسید.

محسن بستانی رئیس اداره هواشناسی زاهدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : تا صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل از آن دید افقی و کیفیت هوا را به شدت کاهش داد.

وی با بیان اینکه همچنان وزش باد شدید و گردوخاک در زاهدان ادامه دارد، افزود: تا کنون کمینه دید افقی در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان به ۵۰۰ متر رسیده است.

بستانی در بخش دیگری با اشاره بر اینکه وزش باد شدید و گردوخاک تا پایان وقت امروز در برخی نقاط نیمه شمالی استان ادامه دارد، گفت: در شمال استان وزش باد رفته رفته آرام می‌شود، اما در زاهدان و برخی نواحی نیمه شمالی تا اواخر وقت وزش باد و گردوخاک ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی زاهدان ادامه داد: هم اکنون وزش باد شدید و گردوخاک در بخش‌هایی از محور‌های مواصلاتی منتهی به زاهدان به ویژه زاهدان-نصرت آباد-بم، زاهدان- زابل و زاهدان-نهبندان جریان دارد.

انتهای پیام/ع

 آلودگی هوای زاهدان به ۲۵ برابر حد مجاز رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.