سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۱۰۰ درصد نیرو‌های انتظامی برای ایجاد امنیت مسافران نوروزی

فرمانده انتظامی کردستان گفت : با به کار گیری ۲۱۰ تیم عملیاتی پلیس راه و پلیس راهور امنیت ترافیکی وآماده باش ۱۰۰ درصد نیرو‌های انتظامی، امنیت مسافران نوروزی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار " علی آزادی"  با تاکید بر اینکه در آستانه تعطیلات سال نو قرار داشته واز این پس شاهد حضور مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور خواهیم بود اظهار داشت: در همین راستا تمهیدات انتظامی وترافیکی ویژه‌ای در راستای تامین امنیت مسافران اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح نوروزی پلیس امسال با شعار نشاط بهاری همراه با نظم و قانون مداری از ۲۳ اسفند ماه آغاز شده ادامه داد: در همین راستا با به کار گیری ۲۱۰ تیم عملیاتی پلیس راه وپلیس راهور امنیت ترافیکی وآماده باش ۱۰۰ درصد نیرو‌های انتظامی، امنیت مسافران نوروزی را فراهم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کردستان متذکر شد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت مسافران نوروزی نیازمند مشارکت همه سازمان‌ها ونهاد‌ها از جمله رسانه‌های گروهی است.

وی پلیس امروز ایران اسلامی را پلیس مردمی وجامعه محور عنوان و تاکید کرد: رویکرد پلیس جامعه محور ارتباط با مردم وبهره گیری از ظرفیت بسیار مهم مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت است ودر این رویکرد جدید تلاش شده با همکاری و مشارکت خود مردم از وقوع جرایم پیشگیری وزمینه برای ارتقاء امنیت پایدار در جامعه فراهم شود.

سردار آزادی ادامه داد: در سایه تقویت وتعامل با مردم وتلاش همکاران انتظامی وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ وقوع سرقت در کشور قرار داریم وازنظر وقوع سرقت بیست و نهمین استان کشور هستیم.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به وضعیت کالای قاچاق در استان خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ع

کشف بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.