سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۹ تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پل‌های عابر خیابان آزادی مجهز به آسانسور می‌شوند

مفاخریان با اشاره به مشکل تردد عابرین خیابان آزادی از عرض آن به خاطر وجود نرده‌های BRT گفت: بیشترین مشکل متوجه معلولین است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود.

 علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کمبود پل عابر پیاده در خیابان آزادی و همچنین نبود آسانسور برای معلولین که نمی‌توانند به خاطر وجود نرده‌های BRT از عرض خیابان عبور کنند، گفت: برای حل این مشکل زیرگذری را در متروی استاد معین پیش‌بینی کرده‌ایم تا دسترسی از زیر خیابان آزادی برقرار شود که البته هنوز پله‌های عابر پیاده و پله برقی آماده نشده است.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به جلسه‌ای که با پور سید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران داشته گفت: او از این نقطه بازدید کرده و دستوراتی را هم برای مجتمع ایستگاهی استاد معین صادر کرد و الان در حال پیگیری آن هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار ساخت پله برقی و پل عابر پیاده را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: اختصاص بودجه خاص به مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان


وی با بیان اینکه تاکنون شهروندان ناگزیر بودند به خاطر وجود نرده‌های میان خیابان با مشکل فراوان تردد کنند، اظهار کرد: بر همین اساس پل‌های عابر پیاده را به پله برقی مجهز کردیم، اما هنوز مشکل معلولین حل نشده است که تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی آسانسور این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

احداث زیرگذر در مترو استاد معین برای تردد آسان معلولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
شهروند
۰۸:۴۴ ۰۲ تير ۱۳۹۸
یکی از این پلهای دارای اسانسور در خیابان شهید رجایی از سمت شهرک سیزده ابان به مترو جوانمرد هست سال 12 ماه 11 ما یا خراب یا بسته
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
پل عابر پیاده ای که پله برقی یا حداقل آسانسور نداشته باشه مفتش گرونه