سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدال طلای مسابقات ملی کیک بوکسینگ به جوان کاشانی رسید

مهدی ایرانی نژاد در مسابقات انتخابی تیم کیک بوکسینگ در کرمان مدال طلای وزن منفی ۸۱ کیلوگرم را گرفت و فیکس تیم ملی این رشته در ایران شد.

مهدی ایرانی نژاد، کیک بوکسینگ کار جوان کاشانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این مسابقات در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم با حضور ۳۲ رقیب از استان‌های سراسر کشور برگزار شد که وی با هر رقیب در سه راند مبارزه کرد و بعد از چهار بازی موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه پیداکنند.
 
وی با اشاره به انجام یک بازی و پیروزی در این مرحله و راهیابی به مرحله نهایی افزود: در این مرحله نیز بعد از انجام یک بازی و پیروزی در برابر بازیکن سال قبل توانست به فیکس تیم ملی کیک بوکسینگ ایران دست یابد.
 
به گفته وی، در ۷ ماه آینده (سال ۹۸) وی برای شرکت مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو در ترکیه اعزام می‌شود.
شایان ذکر است: مسابقات جام کشوری کیک بوکسینگ واکو- کرمان با حضور بیش از ۲۰ تیم در مرحله نخست انتخابی تیم ملی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بانام جام سردار شهید حاج بهزاد کتیرایی طی روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اسفند در سالن ورزشی فجر شهرستان کرمان برگزار شد.
 
این رقابت‌ها که در ۷ استایل (۶ استایل مبارزه‌ای و یک استایل نمایشی) دنبال شد یکی از ورودی‌های تیم ملی محسوب می‌شود.
همچنین مراسم معاینه پزشکی ورزشکاران، وزن کشی و قرعه کشی این مسابقات نیز برگزارشد تا تیم ملی کیک بوکسینگ واکو کشورمان سال آینده در رقابت‌های جهانی ترکیه شرکت کند.
مسابقات کشوری کرمان مرحله نخست انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود. 
 
انتهای پیام/م 
 

ورزشکار جوان کاشانی در مسابقات ملی کیک بوکسینگ، فیکس تیم ملی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.