سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه راهیان‌ نور نیروی دریایی

نمایشگاه راهیان‌ نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناخدا یکم عرشه ستاد جلیل مقدم فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در آئین افتتاح نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی گفت: این نمایشگاه با شعار 'ما پیروزیم' و با محوریت افتخار به گذشته و امید به آینده در سه بخش دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش راهبردی برای بازدید عموم مردم و راهیان نور گشایش یافت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه و در بخش اول دستاورد‌های نیروی دریایی ایران باستان تا قبل از پیروزی انقلاب، بخش دوم از پیروزی انقلاب تا اوایل دوران دفاع مقدس و بخش سوم از دوران دفاع مقدس تا امروز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر افزود: در این نمایشگاه انواع تجهیزات نیروی دریایی ارتش راهبردی شامل مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی در سراسر کشور شامل تجهیزات، انواع ماکت‌ها و ادوات جنگی و زمان حاضر نیروی دریایی در بخش‌های تاریخی، فرهنگی و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

ناخدا یکم عرشه ستاد مقدم گفت: علاوه بر این تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله عملیات مروارید، کوی ذوالفقاری، آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان و پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور توسط راویان نیروی دریایی به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: دستاورد‌های تعمیر، نگهداری و ساخت ناو شکن ها، مین و ابزار جنگی توسط نیرو‌های توانمند داخلی نیز به نمایش گذاشته شده است.

در آئین افتتاح این نمایشگاه تمرین نظامی و عملیات تاخت خاکی توسط نیروی دریایی خرمشهر اجرا شد.

نمایشگاه نیروی دریایی ارتش راهبردی جمهوری اسلامی در محل پایگاه دریایی خرمشهر از ۲۶ اسفند تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۸ برای بازدید عموم برپاست.

انتهای پیام / د

نمایشگاه نیروی دریایی ارتش راهبردی جمهوری اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.