سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۰ مدرسه در لرستان آماده اسکان مسافران نوروزی

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی ۲۱۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان خبرداد.

رضا زینی وند مقدم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  گفت: ستاد اسکان اداره کل آموزش وپرورش استان از دیماه جلسات معتددی برگزار و برنامه ریزی‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: امسال ۲۱۰ مدرسه با ظرفیت ۲۱۰۰ اتاق که از این تعداد ۷۵۰ اتاق وسوئیت از نوع (الف) وبا امکانات ویژه و ۱۳۰۰ اتاق از نوع (ب) وعلاوه بر این ۵ مرکز رفاهی فرهنگیان با ۱۲۰ سوئیت واردوگاه کمالوند با ۲۵ سوئیت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در ایام نوروز هستند.

وی ادامه داد: از ۲۸ اسفندماه این اماکن با ۱۰ پایگاه که در ۲ ناحیه خرم آباد و ۸ شهرستان دیگر دایر هستند شروع کارمی کنند ومسافران نوروزی میتوانند به این مراکز مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در خرم آباد محل ستاد مرکزی اسکان در قاضی آباد روبروی بیمارستان توحید دبیرستان خدیجه کبری (س) ودر شهرستان‌ها هم ستاد اسکان وپایگاه مشخص شده است.

زینی وند مقدم افزود: خانه‌های معلم ومراکز رفاهی واردوگاه‌ها هم از طریق سایت ویا تلفن اتاق رزرو می‌کنند واولویت مدارس ومراکز هم با فرهنگیان سراسر کشور است و علاوه بران ماپذیرای سایر هموطنان هم هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های طبیعی وتاریخی فاخر دراستان ما سال گذشته روزانه ۱۰ هزار نفر پذیرش داشتیم وامسال پیش بینی روزانه ۱۱ هزار نفر راکردیم ووعلاوه برآن تعدادی مدرسه را به عنوان پشتیبان هماهنگ کرده ایم.

وی گفت: امسال ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی هماهنگ شده اند که خدمات لازم را به مسافران ارائه دهند وامیدواریم که خاطرات خوبی از استان برای مسافران به یادگار بماند.

انتهای پیام/م

لرستان آماده اسکان مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.