سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی بلایای طبیعی به استان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: بلایای طبیعی از جمله سرمازدگی و سیل ۲۰ هزار میلیارد ریال امسال به استان قزوین خسارت وارد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی بلایای طبیعی به استان گفت: ۱۸ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به سرمازدگی بهار امسال بود که به باغ‌ها و بخشی نیز به مزارع کشاورزی استان وارد شد.

مهدیخانی افزود: بیشترین خسارت سرمازدگی امسال پس از گیلان در استان قزوین بود که البته دولت با استمهال بدهی بخشی از کشاورزان، تلاش کرد تا آسیب‌های وارد شده به این گروه را کاهش دهد.

وی، خسارت سیل به بوئین زهرا، طارم سفلی و الموت راه هم هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امسال تلفات انسانی قابل توجهی در باره بلایای طبیعی در استان به جز یک مورد فوتی بر اثر صاعقه نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: امسال پنج مورد آتش سوزی در کارخانجات مربوط به محصولات شیمیایی و ۶ مورد واژگونی خودرو‌های حامل مواد شیمیایی را داشتیم که با اقدام سریع دستگاه‌های امدادی از جمله آتش نشانی، پلیس راه و راهداری، از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری شد.

انتهای پیام/ک

بیشترین خسارت سرمازدگی امسال پس از گیلان در استان قزوین بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.