سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی نظامی ارتش یمن:

ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستند

سخنگوی نظامی ارتش یمن با اشاره به ادامه تجاوز‌گری‎های ائتلاف سعودی علیه مردم این کشور، گفت: ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن با اشاره به ادامه تجاوز‌گری‎های ائتلاف سعودی علیه مردم این کشور، گفت: ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستند.

سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن در این باره گفت: ما سیصد هدف نظامی داریم و فهرستی از اهداف جدید که ریاض و ابوظبی را نیز شامل می‌شود در اختیار داریم. ما تعداد زیادی موشک بالستیک داریم که می‌توان ده‌ها فروند از آن‌ها را به یکباره شلیک کرد.

این سخنگوی نظامی تاکید کرد: عملیات ارتقاء و توسعه پهپاد‌ها ادامه دارد و نسل‌های پیشرفته‌ای از پهپاد‌های هجومی ساخته شده اند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (شنبه) مواضع مزدوران ارتش سعودی را در گذرگاه مرزی علب بین عسیر و صعده با پنج فروند موشک بالستیک زلزال-۱ هدف قرار داد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۱۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
به امید پیروزی انصارالله
ناشناس
۰۳:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
زنده باد نیروهای مقاومت یمن،خداوند پشت و پناهتان باشد،،مرگ بر آمریکا،اسراییل،انگلیس و آل سعود وهابی متجاوزان آمریکایی،صهیونیستی و وهابی به یمن