سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رای منفی داوران به دوچرخه سواری امین حیایی در «عصر جدید» / گروه آوازی تهران کارت طلایی برنامه علیخانی را دریافت کردند+فیلم

برنامه تلویزیونی عصر جدید جمعه نیز با اجراهای متفاوت شرکت‌کننده‌ها روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین قسمت از مرحله مقدماتی مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه رفت.

در بخش ابتدایی برنامه علیخانی درباره کشف استعداد صحبت کرد و گفت: یک استعداد با شور و انگیزه رهسپار مسابقه می شود تا یک‌مدال دریافت کند، زمانی که با یک مدال در هواپیما نشسته، تصویری در ذهن خود برای استقبال پرشکوه در ذهن خود می‌بیند، اما وارد فرودگاه می‌شود. هیچ کس به جز خانواده خود برای استقبال نیامده است.

وی ادامه داد: خوب نگاه کنید! آیا ما استعداد ریاضی کشور را تحویل می‌گیریم و روی خوش به آنها نشان می‌دهیم. به نظرم بزرگترین استعداد، مدیریت یک استعداد و توانایی است که بسیار حائز اهمیت است.

محمدعلى شهبازى و آرش پيرهادی در اولین اجراى «عصر جدید» در زمینه ورزش دوچرخه سواری با مانع شرکت کردند، که داوران به خاطر اجرای خوب آن‌ها رای مثبت دادند.

این گروه از رشته ورزشی خود گفتند و به نبود فدراسیونی مشخص برای این  رشته ورزشی اشاره کردند.

پس از اجرای دوچرخه‌سواران، امین حیایی به خاطر اینکه خودش هم دوچرخه سواری انجام می‌دهد، مانند آن‌ها سوار دوچرخه‌ شد، اما داوران در حرکتی جالب به او رای منفی دادند و چهار چراغ قرمز دریافت کرد. 

نسترن عظیمیان شرکت کننده دوم این مسابقه بود که در حوزه اجرا روی صحنه حضور پیدا کرد، اما با اجرای ضعیف خود رای منفی دریافت کرد و با چهار چراغ قرمز حذف شد.‌

علیرضا نوری خبر شرکت کننده نفر سوم در حوزه خوانندگی در مسابقه شرکت کرد، اما اجرای خوبی نداشت و رای منفی گرفت.

نوری در ابتدای حضورش روی صحنه گفت: دیپلم گرافیک دارم و لیسانس عمران گرفتم، اما به آشپزی و خوانندگی علاقه دارم.

همچنین در بخش چهارم مصطفی احمدی شرکت‌کننده مازندرانی اجرایی متفاوت و جذاب از استندآپ کمدی با لهجه شمالی داشت که حال و هوای تماشاگران و داوران تغییر داد و داوران به خاطر این اجرای خوب به او رای مثبت دادند.

اما در این قسمت از برنامه گروه آوازی تهران پنجمین شرکت کننده مسابقه «عصر جدید» بودند که  توانستند با اجرای گروهی  و خوبی که داشتند نظر آنها مثبت داوران را به خود جلب کنند‌.

در بین داوران آریا عظیمی نژاد نسبت درباره اجرای موسیقیایی آن‌هاگفت: واقعا اجرای موسیقی شما لذت بخش بود و حس واقعی موسیقی که روی جان ما اثر گذار باشد را تجربه کردم. 

گروه استارپلاس ششمین اجرای برنامه «عصر جدید» را به عهده داشتند، گروهی که به گفته امین حیایی نمایش حرفه‌ای و تمیز داشتند.

آنها با یک نمایش که درباره شکست خوردن بود و پیمودن مسیر به سوی موفقیت بود، توانستند رای مثبت داوران را کسب کنند و در شانزدهمین قسمت از برنامه به عنوان فینالیست معرفی شدند. 

همچنین عرشیا شاه کرمی هفتمین اجرا را در حوزه نمایش روی طناب  انجام داد که با یک رای منفی همراه شد. 

در نهایت با رای داوران گروه استارپلاس به مرحله فینال راه پیدا کردند، اما آریا عظیمی نژاد با اعتبارنامه خود گروه آواز تهران را به فینال دعوت کرد.

در پایان داوران از امشب به نام شب حیرت و حسرت‌ها نام بردند، چراکه همه شرکت کنندگان استعداد خاص به خود را داشتند و عظیمی نژاد گفت: زمانی که داوری مسابقه «عصر جدید» را به من پیشنهاد دادند، هیچ وقت فکر نمی‌کردم شاهد این همه اتفاق خوب باشم، مطمئن هستم این بخشی از استعداد کشور ماست‌و ایران بیشتر از این مستعد دارد.

آریا عظیمی نژاد کارت طلایی مسابقه «عصر جدید» را به گروه موسیقایی آ‌وازهای تهرانی اهدا کرد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
گروه آوازی تهران به اقرار خودشان در جشنواره قبلا جایزه گرفته اند.
سئوال اینجاست چه ضرورتی دارد گروهی که در جشنواره جایزه گرفته در این برنامه شرکت کند؟
مگر این برنامه برای کشف استعداد نیست؟
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
داوران این برنامه بسیار متکبر هستن بخصوص عظیمی نژاد واقای بغل دستی ان احتمال زیاد یا با رفیق بازی یا پا رتی با زی. فشار در این جایگاه قرار گرفته اند چون نه هنر قابل توجه ای دارن نه سوا د وبیان خوبی
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
دا دن رای منفی حق داور است هرچند هنر وقابلیت انرا نداشته باشد ولی دا دن رای منفی وسط اجرا هم بی عدالتی است هم نهایت داور اقای علیخانی چون مسولیت این برنامه با شماست باید به داوران تذکر جدی دا ده شود و داورانی که وسط اجرا رای منفی میدهنند هم از مردم وهم از شرکت کنندگان عذر خواهی کنند
علی
۱۴:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
باسلام
1- داور باید حرمت کسی که روی صحنه در حال اجراست را نگه دارد نه اینکه وسط اجرا، زنگ منفی را به صدا درآورد.
2- این برنامه نمونه ای از استعداد کشی در کشور را در مقیاس کوچک به خوبی نشان می دهد. داوری که همه استعداد ها را در موسیقی می بیند! اما در همه حوزه های ورزشی و استعداد ذهنی و رزمی و غیره نظر منفی هم تازه می دهد. این خیلی جالب است.
3- من آفرین می گویم به آن خانمی که با اینکه امتیاز منفی در حین اجرا گرفتند ولی تا آخر برنامه خود را روی صحنه اجرا کردند.
امیر
۱۴:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
داوران در جایگاهی نیستند که بخواهند در مورد هر رشته ای اظهار نظر کنند. هر انسان عاقلی می داند که داور باید یک فرد متخصص در حوزه مربوطه باشد.
امیر
۱۱:۲۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
چینش داورا منطقی نیست و فقط داورا به حوزه کاری خودشون رای میدن.
مخصوصا آریا عظیمی نژاد که فقط به حوزه موسیقی و خوانندگی رای میده و از کار هنرمندای دیگه اصلا درکی نداره
علیرضا قربانزاده
۱۱:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
آخر برنامه آقای عظیمی نژاد گفت که روزی که بهش کارت دادند تا ازش استفاده کنه فکرش رو هم نمیکرده که یه روزی به کارش بیاد در صورتی که ایشون قبلا هم از این کارت استفاده کرده بودند. فکر کنم به ترتیب ضبط پخش نمیشه
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
حالت خوب نیست داداش خوب اون روز اول را گفت چه ربطی داره که قبلأ استفاده کرده
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
عرض کنم:1-بین شرکت کنندگان بایدیک سنخیتی باشه مثلا گروههای ورزشی باهم مسابقه بدن نه اینکه شمشیربازو آوازخوان ونقاش همه تو یک مسابقه شرکت ککند2- تیم داوری بایدصلاحیت اون موردمسابقه روداشته باشه مثلا اون آقای موسیقیدان چه سررشته ورزشی داره که نظرمیده؟؟یااون یکی چه تجربه ای توی نقاشی داره؟؟ یااون سرکارعلیه چه تخصصی جزبازیگری داره که درمورد ورزش ونقاشی ووو نظرمیده...هرکسی رانتوان گفت که صاحبنظراست
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
فقط آراء داوران در اين برنامه منطقي بود.
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
برنامه اش چیه؟ همین خودنمائی چند تا داور
علی
۰۷:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
به نظر میرسد به تدریج این برنامه جای خود را در بین مذدم باز میکند بنابراین برنتمه ریزی دقیق تر وتهیه روش جاری برای طبقه بندی تخصص های گوناگون وعدم تداخل حضور افراد وکروههای فعال وپرکار باموارد هم سطح الزانی است تا مانند برخی شبها وبرنامه ها مجموعه های پرتوان با یکدیگر روبرو نشوند مانند شب گذشته که هرکدام از افراد عالی بوده ولیاقت صعود را داشته اند اما بعلت همزمانی حضور موجب حذف گروههای پربار وانتخاب مجموعهذهای کم تحرک وفاقد سطح مناسب در برخی شبهای دیگر شود
امیر
۰۷:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
عرض سلام
برنامه بسیار عالی ساختید . فقط در صورت امکان ساعت پخش برنامه رو جلوتر بندازید .
ممنون
ناشناس
۰۵:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
داورا ضعیف هستند
مش باقر
۰۱:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
فقط آرمان امیدی خیلی زیبا خواند