سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامتگاه‌های بوم گردی شهرستان فریدونشهر آماده استقبال از مسافران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی فریدونشهر گفت: اقامتگاه‌های بوم گردی و اماکن اقامتی شهرستان فریدونشهر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی فریدونشهر، بابیان این مطلب که ۶ مکان گردشگری در سطح شهرستان فریدونشهر وجود دارد، اظهار داشت: پیست اسکی فریدونشهر در مسیر روستای چغیورت، آبشار پونه زار بعد از روستای دربند، چشمه سراب بابا احمد روستای سرداب علیا و چشمه لنگان بعد از روستای سیبک از جمله این گردشگاه‌ها است.

وی افزود: گردشگاه‌های واقع در داخل شهر فریدونشهر هم پارک سراب و خروجی چشمه لنگان در محله وحدت آباد را شامل می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فریدونشهر با اشاره به این موضوع که هفت مدرسه برای اسکان نورزی در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این مدارس در شهر فریدونشهر مدرسه شهید گودرزی محله وحدت آباد، مدرسه شبانه روزی الزهرا شهر فریدونشهر، دبیرستان شهدا، دبستان سمیه و دبستان شهید رضا یسلیانی را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: در روستا‌ها هم مدرسه شبانه روزی دکتر جابر انصاری روستای اسلام آباد و مدرسه شبانه روزی آزادگان روستای سیبک برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

محمدی با بیان این مطلب که اقامتگاه‌های بوم گردی و اماکن اقامتی شهرستان فریدونشهر هم آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند، تصریح کرد: این اقامتگاه‌ها در شهر فریدونشهر عبارتند از: اقامتگاه بوم گردی فریدونشهر، مهمانپذیر سوپل و اقامتگاه بوم گردی کلبه روستایی در محله وحدت آباد است.

وی گفت: سوئیت‌های پیست اسکی فریدونشهر،۳ اقامتگاه بوم گردی روستای چغیورت، اقامتگاه بوم گردی روستای صادقیه، یک اقامتگاه بوم گردی و یک هتل در روستای خویگان علیا و اقامتگاه بوم گردی میدانک سایر اقامتگاه‌ها در سطح شهرستان هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی فریدونشهر با اشاره به این موضوع زائر سرا‌های مکدین و چقا برای زائران آماده شده است، افزود: مساجد شهری و روستایی فریدونشهر به عنوان مراکز استراحت بین راهی در ایام نوروز باز هستند. 

 
انتهای پیام/م 
 

فریدونشهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.