سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سال ۹۸ تعداد شتاب‌دهنده‌های حوزه فرهنگی بیشتر می‌شود

سجادی نیری درباره برنامه سال ۹۸ ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی گفت: در سال جاری تعداد شتاب‌دهنده‌های حوزه فرهنگی بیشتر می‌شوند.

محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این ستاد در سال ۹۸ اظهار کرد: فعال کردن کارگروه دوم علوم انسانی و حمایت از شرکت‌ها و استارت آپ‌های فعال در این حوزه از برنامه‌های ما در سال آینده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی ادامه داد: همچنین برنامه توسعه حمایت از شرکت‌های خلاق و خدماتی را امسال   به طور جدی ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به برنامه شرکت‌های خلاق و خدماتی گفت: امیدوار هستیم تا در سال جاری بتوانیم شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بیشتری را جذب برنامه خدماتی کنیم.

همکاری با وزارتخانه‌های مختلف برای پیشبرد برنامه‌های خلاق

سجادی نیری با اشاره به برنامه حمایتی وزارتخانه‌ها از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بیان کرد: سال گذشته در برنامه خلاق و خدماتی همکاری‌هایی را با وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و سایر وزارتخانه‌ها داشتیم، اما برنامه این است که باید در سال جاری برنامه‌هایی که هنوز اجرایی نشده‌اند را هم پیش ببریم.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی درباره شتاب دهنده‌های صنایع خلاق بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال آینده توسعه و حمایت از شتاب دهنده‌های صنایع خلاق، صنایع دستی، روستایی و انیمیشن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه شتاب دهنده فعال در حوزه خدماتی و فرهنگی داریم که پیش‌بینی می‌شود سال ۹۸  تعداد آن‌ها به ۱۰ عدد برسد و همچنین مراکز نوآوری و خلاقیت در سال آینده راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.