سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه میوه شب عید در ۱۳۴ غرفه در سراسر استان

مدیر تعاون روستایی استان کرمان گفت: سیب درختی و پرتقال شب عید در ۱۳۴ غرفه در سراسر استان توزیع میشود که از این تعداد ۳۰ غرفه در مرکز استان و شهر کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضا محمد‌حسینی مدیر تعاون روستایی استان کرمان در ستاد تنظیم بازار استان گفت: در چند روز گذشته قیمت میوه در بازار کرمان و سایر استان‌های همجوار گرفته و بررسی شده است اظهار داشت: قیمت سیب درختی و پرتقال یارانه‌ای در شب عید باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد قیمت بازار باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت سیب درختی در شهر کرمان از ۵ هزار تومان تا ۱۲ هزار تومان است که براساس نوع سیب و درجه آن قیمت‌ها متفاوت است گفت: قیمت سیب درختی در شهرستان‌ها استان متفاوت است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمان با بیان اینکه قیمت سیب درختی در سایر استان‌ها نیز بین ۶ هزار تا ۷ هزار تومان تعیین شده است عنوان کرد: بارگیری میوه از سردخانه‌ها به شهرستان‌های استان از امروز آغاز شده و امشب به غرفه‌داران تحویل داده می‌شود.

عباس سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان نیزدر این جلسه با بیان اینکه قیمت‌ها باید متعادل باشد و کار ما تنظیم بازار در استان است گفت: قیمت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که نه بخش خصوصی و بازار ضرر کند و نه اینکه باعث ایجاد فساد شود

درکمیته راهبری و اجرایی ساماندهی خرید، ذخیره‌سازی و توزیع میوه ایام پایانی سال ۹۷ و نوروز ۹۸ ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف عضو ستاد تنظیم بازار استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه قیمت سیب درختی ۶ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت پرتقال پنج هزار تومان تعیین شد

انتهای پیام/ح

تعیین قیمت میوه شب عید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.